- Sexualkunskap!

Vi hamnar i samma säng igen
Nu är du mer än bara min vän
Du trevar under min tunna blus
Leker en stund med min blöta mus

Jag stönar och viskar "vill ha dig NU!"
Du ler och svarar "klä av dig du"
Jag kastar av mig alla plagg
Min fitta är sjöblöt som morgondagg

Du lägger dig ovanpå mig och ber
mig att öppna mig lite mer
Jag särar och släpper in dig lätt
Du blundar och allt känns så jävla rätt

Våra kroppar är ett med tid och rum
Att känna dig i mig har gjort mig stum
Vi rör oss tillsammans i kärleksdans
Jag vill aldrig vara nån annanstans

Det rinner en tår på din vänstra kind
Från fönstret blåser en västanvind
Jag smeker ditt ansikte som till tröst
Du smeker min mage och mina bröst

Då stannar tiden en kort minut
Våra blickar möts, det tar aldrig slut
Du skakar och slappnar sedan av
Vi vilar ihop i vårt kärlekshav

När solen går upp nästa morgondag
är du borta, i sängen finns bara jag
Min drömkille, varför gör du så där?
Min drömkille, var du någonsin här?


Hej alla underbara läsare.
Helt sjukt vilket underbart sex jag hade igår, Först låg vi och mysade framför en film, sen blev det bad med en vinare och levande ljus runt hela badkaret. Vi började hångla som satan.
Blev alldeles för kåta så vi gick in i sovrummet och knullade snabbt och hårt. Blev våtare och våtare!
Att  sex kan vara så himla skönt :P
Sex är en underbar upplevelse, ni som inte testat har verkligen missat ngt..
nej nu tänkte jag och min väninna ta en kopp kaffe och snacka lte skit!
have a nice day!
/Becca!


Kommentarer
Postat av: Alina

neej det är inte ofta alls de säger så, men det har hänt en gång tidigare, men då var det inte ashley det gällde

2008-09-29 @ 16:18:36
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0