Helt klart!


En undersökning publicerad i University of Texas listar svaren från 400 universitetsstudernade på deras främsta orsaker till varför de har sex. Läs hela listan här ›››

Det kan vara bra att komma ihåg att undersökningen vände sig till studenter, vilket kan förklara att viljan att göra barn hamnar långt ner på listan (orsak #231). Det förklarar däremot inte hur man tror sig komma närmare Gud om man har sex (orsak #7).

1 Stundens ingivelse
2 Det bara hände
3 Jag var uttråkad
4 Det kändes som rätt sak att göra
5 Någon utmanade mig
6 Jag ville ha känslomässig närhet (intimitet)
7 Jag ville känna mig nära Gud
8 Jag ville bli accepterad av mina vänner
9 Det var spännande, äventyrligt
10 Jag ville bli sams efter ett bråk
11 Jag ville bli av med aggressioner
12 Jag var påverkad av droger
13 Jag ville ha något att berätta för mina vänner
14 Jag ville visa min kärlek för personen
15 Jag ville uppleva fysisk njutning
16 Jag ville visa att jag tycker om personen
17 Jag kände mig skyldig personen det
18 Jag var attraherad av personen
19 Jag var sexuellt upphetsad och ville få orgasm
20 Mina vänner hade sex och jag ville inte känna mig utanför
21 Det kändes bra
22 Min partner tjatade till sig det
23 Personen var känd och jag ville kunna säga att jag haft sex med honom/henne
24 Jag var fysiskt tvungen att göra det
25 Jag blev övertalad
26 Jag ville få personen att älska mig
27 Jag ville bli gravid
28 Jag ville göra någon annan svartsjuk
29 Jag ville ha mer sex än mina vänner
30 Jag var gift och då förväntas det



Kommentarer
Postat av: Nikolina

det finns så många rädslor..

tack för era svar sötisar!

2008-10-09 @ 14:41:12
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0